15. srpna 2016

Raw dort

             Vítam vás u mého prvního článku.Hodně jsem se těšila až napíšu svůj první článek, stejně tak jako jsem se nemohla dočkat, kdy se dostanu k mému prvnímu raw dezertu.

              Různé raw dezerty jsem už zkušela v bio kavárně, ale nikdy jsem se neodhodlala žádný připravit. Nevím co mě na tom odráželo...dezert bez mouky,cukru ...nejzdravější strava, možná to byla právě cena, raw dorty nejsou zrovna levné, ale pokud se snažíte jíst zdravě a pravidelně nakupujete zdravé potraviny tak víte, že ani to rozhodně levné není ...


           Mangovo-banánový raw dort 
           
K samotnému dortu: u přípravy dortu jsem strávila asi 1,5 h a výsledek ? Chuťově luxusní dort,který byl jinak velmi nízký a nedal se jíst jinak než rovnou z formy, ne, dělám si srandu :D 
          
           Dort bych vám rozhodně doporučovala zkusit, i přestože jsem ho tak pomluvila. Uvědomila jsem si co bylo špatně (proč se nedal odlepit od dortové formy ) a recept, který tu bude už bude vylepšený.Ovšem to, že byl dort nízky jsem moc neřešila,protože cenová dostupnost je potom lepší ...

 NA KORPUS :
        • 330g datlí
        • 2 hrsti mandlí
        • 2 polévkové lžíce kokosového oleje
        • 1 polévková lžíce datlového sirupu
        • alespoň 3 polévkové lžíce strouhaného kokosu


Ja jsem měla korpus docela mazlavý, jelikož jsem tam něměla dostatek kokosu, a taky bych už rozhodně na dno formy nedávala pečící papír. Formu jsem měla o průměru 26 cm pokud by jste měli menší,měli byste dort potom o něco vyší. Datle a olupané mandle předem namočte a pak i s ostatními suroviny dobře rozmixujtev mixeru, poté těsto natlačte do dortové formy.Nakonec korpus dejte do mražáku alespoň do té doby než připravíte krém...

KRÉM :
        • 2 manga
        • 2 banány
        • asi 3,5 polévkové lžíce kokosového oleje
        • 1,5 polevkové lžíce datlového sirupu
        • 2 lžíce kokosu

              
      Krém jsem mixovala tyčovým mixérem. Mango jsem koupila ve slevě :D takže to nevyšlo tak  draze ..
      Hotový dort jsem nechala asi 3h v mražáku a pak přes noc v lednici. Ráno jsem ho zdobila kokosovým plátky a malinami.... bylo nas na něho asi 5 a snědli jsme ho tak za půl dne, protože chuť byla opravdu luxusní.










                 Doufám, že se časem rozepíšu a články a fotky budou mít větší kvalitu...
       
                                                          Krásný den ! D.

               
             



Žádné komentáře:

Okomentovat